Abrupt slut mot akut

Jätetrevlig kväll på Musikomat - från 20.00 och till stängning. Tre damer promenerqde därefter genom hela stan och upp till "Biskopen" - där kvällen fick ett abrupt slut för min del. Klev fel och golv och tak bytte plats - i vilken ordning dock osäkert. Slog mig i pannan - inte blodigt och inga synliga skador. Dock propsade vakterna på ambulans då det pås tod att jag varit borta några sekunder. Och det tror jag också - för alla detaljer fån sjukhuset är fullständigt klara ända till jag kom hem 03.30 - men själva smällen i pannan minns jag inte - lite chock tror jag.

Ser att rubriken är som hämtad från På spåret.

Allt nog att jag inte skrivit något tidigare idag beror på att jag inte kan sitta. Får stå i en snedlutad posé mot datorn. Uppenbarligen så slet jag upp min gamla ryggskada.

Nu ska snart kusin Kerstin komma och ta mig till stan och bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback