Guldspadar till höger och vänster

Guldspadar både till höger och vänster - både Expressen och SvD hade dessa rubriker. Och de ska väl till vulkanutbrott för att flytta ned såna rubriker.

Annars har jag vaknat till en strålande morgon här i Bärigårn. Gjode ett försök klockan 7 att hämta DN till Kerstin men den hade inte kommit. Jag tror bestämt att det är så att du inte får DN på söndagar även fast du är prenumerant. Tänk så de tillåts behandla oss som bor utanför tullarna.

För att återgå till den strålande morgonen så är det minus 14. Snön gnistrar - och den är riktigt vit - under ett generöst solsken från en klarblå himmel. Som gjort för allt utom det jag ska göra - åka till Övertorneå på möte.

Och i hockeykvälet blev det tvärtom resultat mot förra omgången i de flesta matcherna. Det brukar bli så - ibland har det kommit för mig att det nog är uppgjort för att det ska bli tillräckligt många matcher - och sista matchen avgör?

Nu startar allvaret med dusch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback