Måste hitta Åsa?

Jag har en länk till Åsa - som bara hette Wikström på den tiden. Den funkar inte - kommer till någon moderatcentralblogg där olika personer flimrar förbi.

Här är iaf länken till
artikeln om Åsas avhopp - Kurirens nättidning som verkligen skulle bara PÅ har äntligen fått med nyheten. Lite orättvis är jag kanske har inte hunnit vara in på förmiddagen. Dock var den ingen nyhet klockan 6.

Själv har jag varit till far och sammanträffat där med kusin Kerstin. Vi fixade kaffe i hans egen bostad. Dom är generösa även med att bjuda på kaffe på Ingridshem - men vi tyckte det var kul att fika hemma hos honom.

Nu tillbak på jobbet en stund. Ska faktiskt lägga mig och vila ett slag innan resan mot Korpilombolo. Den blir förhoppningsvis också vilsam då jag inte behöver köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback