Nöden har egen lag

Inga tidningar idag. Sällan händer det att logistiken för kommunplogen och våran egen plogare funkar. Så nu hade kommunplogen lagt upp en rejäl vall - som tidningsbudet tydligen inte vågade trotsa.

Så nu har jag läst E-kopiorna i både
NSD och Kuriren - tack för att ni hade dem utlagda redan före klockan 5.

Om jag bara kunde lära mig en vettig inzoomning så skulle jag nog kunna tänka mig detta som alternativ. Ganska läckert att bara klicka fram bläddringen. Och att se alla annonser.

Rätt "läckert" också att se Fria Ord idag - Yvonne Stålnacke och "metallpojkarna" toppar med sitt kärnkraftsutspel - och "våningen" under kommer så distriktsordförande Karin Åström (hon som slog ut Yvonne i ordförandestriden) tillsammans med Lööwet och MP-Annika och hävdar att kärnkraften inte behövs. Kan undra hur ärlig Börje är i denna sin uppfattning? Har nog uppfattat honom som lite av "metallare".

Och den enes "död" ..mamman och pappan till Bryssel och mormor har kräksjuka - så idag ska jag hämta Sara och Lisa på skolan klockan 13. En bra garant att det inte blir "övertid".

Men innebär också att jag måste ta ett röj här på morgonen - så att det syns var flickorna dräller sina prylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback