Trissmorgon

2010-11-15. kl. 08.00

Igår var en dag i slapphetens tecken - gjorde inte många knop. Men tog mig iaf samman och åkte och såg Lisas två basketmatcher - en förlust mot Höken och en vinst mot Överkalix. Tror faktiskt att Lisa blev lite av poängdrottning i den andra matchen. Och hur som helst var det bra för mitt sinne - alla eventuella tråkigheter glöms när man kämpar där på bänken.

Idag ska jag börja dagen med att skrapa 8 trisslotter som jag inhandlade efter basketen igår - men glömde.

Har sovit till halvsju idag - utan att få känslan att jag sovit bort halva dagen. Det tar sig. Hör just på TV att för lite sömn ger fler inflammationsmarkörer vilket i sin tur kan ge både hjärt- och kärlsjukdomar. Kanske något att tänka på för mig som under många år låg på mer än 5-6 timmar? Kan sånt förklara hög sänka under många år? 

Kuriren toppar idag med att ett gäng länsade vapenskåp i Jämtön av alla platser. Knapphändiga uppgifter om vad som egentligen hänt. Skönt att alla fars vapen är destruerade hos polisen för länge sen. Heter det destruerade?

NSD kör med "sorti för Sahlin" - usch vad less jag är om alla spekulationer som varit - törs bara inte tänka på hur rubrikracet ska fortsätta. Men lite spännande och historiskt är det ju - aldrig har väl socialdemokratin varit i sån kris??

Idag ska jag inte göra många knop - mitt enda åtagande är att infinna mig hos sjukgymnasten kl. 12.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback