Rytande Reinfeldt?

2010-10-02, kl. 17.00

Enligt Expressen så
ryter Fredrik Reinfeldt ifrån mot småpartierna om ministerposterna. Bortsett från att jag har svårt att mana fram bilden av en rytande Reinfeldt så är det som alltid sanningshaltsvarning när Expressen skriver.

Men i sak bör nog Reinfeldt inta en ödmjuk hållning - för utan småpartierna hade det inte funnits någon allians och ingen alliansregering att välja om. Så är det bara. Och politik är ju faktiskt inte någon kameral matematisk övning. Mycket handlar om att ge och ta - och inte bara för stunden.

Själv har jag varit till stan och småhandlat. Och varit på besök på Ingridshem. Med lite blommor och choklad - den fantastiska personalen är värd all uppmuntran. Och hade så tur att jag träffade pappas kontaktperson. Och fick dessutom dricka kaffe med A - som alltid får mig på gott humör. Vilken fantastisk människa!

Nu måste jag sova - eller iaf ligga plant. Ont i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback