Bra så!

2010-09-29. kl. 06.30

En majoritet av svenskarna tycker det är okej att Reinfeldt minoritetsregering fortsätter. 53 procent om jag kommer ihåg rätt från
den här undersökningen. Fast ännu bättre hade det förstås varit om de visat det i valet.

Nu nalkas slutet på ytterligare en månad - säkert är 30:e sista dag för en massa saker. Hoppas jag inte glömmer något viktigt?

HA är tema i båda tidningarna - finns ju förstås fördelar också med samarbetet mellan tidningarna. Ettorna ser ut så här - Kuriren - NSD. Undrar om dessa länkar förblir statiska - eller är dynamiska - för att använda spåket från vårt kontaktregister?

Mikael och Mikaela har namnsdag. Grattis till er som heter så. Annars för namnet Mikael tankarna till landsplågan "Hälsa Mikael från mig" - 1962. Känns om om dagens texter inte förnyat sig så mycket? Längtan, trängtan och olycklig kärlek!

Åtminstone vi missade dem - ihopknytarna. De skulle fira på Skapa igår - där vi sammanträdde - men någon större folkfest blev det uppenbarligen inte - mer riggat för pressen?

Månadsskifte på G igen - säkert sista dag för något - bäst att tänka till. Annars dags att börja längta - först tomten - och sen Thailand. Får träna - inte alla rätt - men ölen, valutan, religionen med flera klarade jag. För övrigt första gången jag ska ha 3 veckors sammanhängande semester.

Yes - nu kom jag på EN grej - 50 öringen är det inte längre lönt att pilla fram ur plånboken efter den 30. Rätt skönt va? Får väl lägga undan en till mors myntsamling.

Idag blir det 3 timmars jobb - nu ska gränserna hållas. Sen kanske lite bankärenden - börjar vara dags att avveckla dödsboet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback