Frostigt

2010-09-26, kl, 08.15

Frostigt idag - ute i naturen alltså. Riktigt vitt på backen fast klockan var halvåtta innan jag hämtade DN. Håller på att uppfylla ett av mina eftervalslöften om att sova mycket.

Einar och Enar har namnsdag idag. Salig Einar Lindström kommer jag att tänka på. Vet jag någon Einar live - jo pappas frisör förstås - Sundström i Gammelstad. Och så Annika E:s som - om jag minns rätt? Grattis båda - och Lindström i sin himmel.

Och Enar björkqvist i Älvsbyn gratuleras. Hoppas att någon databuren person där kan hälsa till Enar som inte kör med dator.

Apropå¨frost så tänker jag på SD:s framgångar.
KG Bergström gör inte mycket bra analys i Expressen. Både om vilka de är - och deras väljare - och om hur umgänget med dessa bör vara.

Idag fortsätter städet - är inte särskilt effektiv måste jag tillstå. Eller så är det väldigt eftersatt.

Sanningen ligger förstås någonstans mittemellan.

Det gör den i politiken också - men återstår att övertyga väljarna om detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback