Mardrömsmorgon

2010-09-22, kl. 07.15

Vilken mardrömsmorgon! Ska iväg till Gbg och steg upp klockan 4. Inga tidningar. Bärbaras teliauppkoppling fungerar inte. Har sent om sider upptäckt att anslutningen anger "svag signal" - för en amatör låter det som om det kan vara orsaken?

Får hoppas det - för två dagar utan dator - när valsammansräkningen pågår blir bara för mycket för en nyfiken person som jag.

Gratulerar Bucht idag - vilken krysskung! Och dessutom en sosse som släppt in alternativa huvudmän i omsorgen - det bådar gott.

Den som går in på min blogg får väl se om jag lyckats få igång min dator. Men finns inget här så lever jag förmodligen och mår ändå. Bara min dator som isåfall drabbats av något allvarligare än "svag signal".

Bilfri dag talar de om på TV - hoppas de gör bort den medan jag är i Gbg. Ska för övrigt åka buss idag - spännande. Inte bara flygbuss utan lokalbuss också. Biljett ska betalas med sms - bara en sån sak för en som hamnade i Mörön när jag skulle till Alvik. Sant - men det är länge sen.

Ja - inga tidningar heller - förrän halvsex - också en del av mardrömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback