Osvuret är bäst!

2010-09-12. kl. 05.30

Ingen sovmorgon idag - Kiruna väntar. Och i ärlighetens namn så väntade jag väl på de "utlovade" opinionsmätningarna också.

Har hittat Sifo - dock utan graf - så det enda jag vet är att alliansen leder med nästan 10 procentenheter. Dock vill jag hänvisa till Sören Holmbergs reservation - skulle aldrig säga att de rödgröna inte kan hämta in det. Han är försiktig av kända skäl. 2007 när rödgröna sidan ledde med 19 procenenheter så förklarade han att det var kört för oss.

Lite till vet jag förstås - att två partiet backat rejält - eller säkerställt ska jag väl säga. MP och C - varav det senare är beklagligt. Men de kommer nog igen i den andra mätningen som ska komma idag?

Om jag inte återkommer här idag så innebär det att jag inte hann innan avfärden mot Kiruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback