Glad Påsk!

2011-04-24, kl. 08.00

Bättre sent än aldrig - GLAD PÅSK - till er alla. Har följt debatten om att påsken inte ska vara glad förrän efter klockan 18 på påskafton.

Skön och vilsam har det iaf varit hela tiden. God sol, god mat, goda vänner. Bättre kan det inte bli.

Nu känner jag mig lite stressad - för det första har jag sovit alldeles för länge idag också. Och mycket ska hinnas med. Har läst/ögnat fars alla dagböcker från 1970 - 2002 - nu återstår 2003-2007. Kan säga att det tar på krafterna att kastas mellan roliga och sorgliga minnen.

Fick ett ryck igår morse och skurade toalett och dusch. Det satte spår även i övriga lägenheten så nu måste jag ägna nägon timme - innan solen - till att röja upp det.

Och inte glömma Kerstins blommor - kryddodlingen särskilt känslig - de har redan fått en dusch för någon dag sen.

Nu ska jag promenera till postlådan och se om det finns någon DN idag - men knappast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback