K+W

2011-04-30. kl. 08.00

Yes - jag tillhörde dem som såg bröllopet mellan K+W - fast bara till dom gick in och skrev på "kontraktet" - sen disciplinerade jag mig och åkte till träningen. Det blev alltså 3 gånger även denna vecka - plus premiärturen runt blodomloppet. Nöjd.

Deklaration hos Doris - "arvoderad" med västerbottensostpaj och sen äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Kändes rikigt bra att ha tränat före - även om det säkert inte nollade intaget.

Det blev mera KW på kvällen - fast KV - Kerstin Vestbrant hämtades på Kallax - till ett plan som var försenat med 1½ timme. Vilket gjorde att jag hann förbi jobbet och göra deklarationen för jobbet - hade så när glömt.

Hitintills idag har jag bara hunnit med tidningarna plus lite frukost bestående av köttfärslimpa på norsk flatbröd. Gott. Stillade den vrålhunger jag vaknade med.

Sista ledaren för GB - det smyger han in lite försiktigt i texten - utan att Kuriren presenterat den nya skribenten? Och ledaren tillägnas Ögren - som också har Kurirens etta idag - med att OBS-platserna i Haparanda las ned för att det gått prestige i fajten med Bucht. Det är så man häpnar - gamlingar och andra sjuka drabbas alltså för att Bucht och Ögren leker i sandlådan?!

Mariana har namnsdag idag - förr firade jag namnsdag på denna dag - så nära Marianne jag kunde komma på den tiden.

Dagens projekt är räfsning - bara lite svårt att veta i vilket hörn jag ska börja så att resultatet syns så snart som möjligt. Det ska iaf bli spännande att se om rygg och axel klarar detta - det känns faktiskt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback