Gott och länge

2011-05-20, kl. 07.00

Inte Gott&blandat - men väl gott&länge har jag sovit. Vaknade pigg vid 4-tiden - och stängde snoozen - varvid jag fick en resa till drömmarnas värld och vaknade först 05.30 - normaltid på telefonen - så det utlöste viss panik då den visade 06.30.

Gårdagen avlöpte väl - jobb, avstämning med sjukgymnasten, ett rejält träningspass och ovanpå det en rejäl middagsvila på  2 timmar.

Grönt och fint och 8 grader varmt - håller ett öga på lördagens väder också -  www.yr.no  ska ju släpa mig runt Kretsloppet på lördag. Ser att de ökat på med en halvkilometer - nu 6.5. Skulle önska ett kortbyxeväder - min överdragsoverall är en 10 år gammal SSK-overall - förvisso hel och ren - men jag såg igår att det bara är färgerna som stämmer med 2011 års modell.

Kuriren toppar nya artikel (ej ännu länkad) i serien om droger. 

Medan Nsd har hittat en nyhet om att Bodens kommun
anmäls till DO.  

Alltså har problem med länkarna i dag - så fort jag gör en länk kommer jag inte ur den - den fortsatta texten blir också understruken - och när jag gör om det så tappar jag föregående länk.  

Nu ger jag upp - hela inlägget försvann också - men kunde räddas med ångra knappen.

Grattis till Karolina och Carola - hallå kusin Kerstin - det sitter bra med ett sms till dottern idag. Själv har jag så många Karoliner och Carólor att det får bli ett stort kollektivt GRATTIS!!

Minimalt med jobb i dag - sen ska jag göra ett nytt försök med en ny "träningsoverall".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback