Tågar

2011-10-13, kl. 08.50

På 53 mot Karlstad. Glömmer jag att stiga av så hamnar jag i Oslo. Skulle väl vara kul - där har jag ju faktiskt en farbror så husrum går väl att ordna.

Husrum har jag ´haft i natt på Jakob Westinsgata 8 - hos Gina. Trevlig födelsedagsfest igårkväll hos hennes väninna Ingrid - med rötterna i Jämtland.

Var dock dåligt nät - förmodligen beroende på jättetjocka stenväggar i huset. Så det har varit dåligt med . Åkte in och ut - irriterande.

Ovanligt bra täckning här på tåget - så nu ska jag reparera skadan. Har dock förstått att Juholt sitter kvar än - måste läsa NSD:s ledare där jag förstår att OA försöker besanna terorin att någon vill skada Juholt.

Grattis till Berit och Birgit som har namnsdag idag. En särskild hälsning till "trollet" Birgit.

Ha en bra dag - förhoppningsvis får jag en tidig morgon i morgon - och hinner både läsa e-tidningarna och skriva blogg. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback