Tomt i rutan

2012-01-15. kl. 20.15

Bli inte förvånad om det är tomt i den här rutan i morgonbitti. Ska till Sthlm över dagen - och åker hemifrån redan strax efter halvsex. Men om kungen abdikerar eller någon avslöjar var Juholt gömmer sig så kanske det kommer en rad.

Har haft en dålig dag idag - trots ett trevligt 88-årskalas. Blev nästan knäckt av det - Lilly 88 är så energisk att jag bara blir trött av att se på.

En sväng till jobbet och lämnat upp lite papper från igår - och lite frukt som blev kvar.

Där var det lugnt - och här hemma också - även om festen fortsatt även sen jag for.

Nu har jag laddat med 3 larm för mogonens uppstigning. Håll tummarna för att det funkar. Har aldrig försovit mig till en flygavgång - men vanor ska ju brytas någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback