Vilsen och förvirrad!

2012-06-20, kl. 20.00
 
Oj vad vilsen och förvirrad jag känner mig. Idag kom ett mail att jag var ansluten till ett nytt bloggsystem - och jag ombads bland annat att klicka för ett nytt foto. Jag bara stängde ned direkt.
 
Men nu prövar jag hemifrån i min vana miljö - då är inget lika farligt.
 
Fast nu har jag glömt vad som tidigare idag fick mitt adrenalin att röra på sig.
 
Kan ju iaf klaga på att alla säger att det vänder idag - klockn 23.09 alt. 23.51 - har hört två versioner. Men det bara styrker mig i att det faktiskt var bättre förr - då hanlade det om "stånd" dvs tiden stod liksom still och ljuset var oförändrat i tid.
 
Men nu bara skulle det vända på dagen. Så kan vi väl inte ha det? Skulle mörkret bara komma så där?
 
Har jobbat full idag idag - känns - så egentligen ska jag nu vara ledig till och med 5 augusti. Men ... listan är långt ifrån färdig. Saker och ting tar så mycket längre tid - nu för tiden. Men iaf kan jag vara ledig på förmiddagen - och göra ärenden - så kan jag jobba på eftermiddagen då alla ni andra jagar mat och brännvin.
 
Ha en skön men fotbollsfri kväll - fast det är visst damlandskap för hugade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback