Ett litet brejk

2012-05-04. kl. 05.30

Meddelar bara härmed att det blir ett litt brejk på både blogg och FB nu fram till lördagkväll. Igenting ska få stressa mig från att njuta stunden.

Nu först på morgonen - vid 8-tiden - ska jag på Morgonrock och lyssna till Cecilia Wikström. Sen bär det iväg till jobbet för att packa in nödvändigheter inför konferens och årsmöte. Förhoppningsvis har jag hunnit packa ner tandborste och lite till så att jag kan åka och hämta Marjatta vid 2-tiden - utan tur förbi Sunderbyn - fvb Kalix. Har lovat att komma dit vid 15-tiden - även fast vi inte startar förrän vid 17-tiden.

Tempen är avläst - och visst - minus två - men ingen snö iaf - vara nöjd med det.

Ingenting i tidningarna som gjorde mig rasande - vilket däremot Lennart Holmlund är - över etableringen av migrationsdomstolen i Luleå.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Varm kram till er alla! Önskar jag kunnat vara med men jag arbetar hela helgen.



Kram från Ylva den andre

2012-05-04 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback