Inte bara SSU:are....

2012-05-15, kl. 22.30

Började fundera - om SSU - om att NSD inte skrivit något - om att det kändes som om Robin Enander hittat något som "brände" - mer än bara ett vanligt bidragsfusk. Men herregud han är ju inte bara SSU:are - han leder ju sossarna i Arvidsjaur också.

Fö har NSD skrivit om det nu - få se om det kommer i papperstidningen i morgon.

Fast tro inte att jag skriver detta inlägg för SSU:s eller sossarnas skull - inte. Ska bara tala om att jag inte kommer att hinna skriva något i morgonbitti.

Som vanligt helt okoncentrerad när jag ska åka iväg någonstans. Inte många prylar jag ska ha med men lik förbaskat ska de tas fram och packas ned. Och det är ju bra om man får lite tid att tänka till - telefonladdare, medicin med mera.

Och efter som Christina Sandqvist fd Åström fyller så mycket - lika många år som jag - dvs 64 så skickar jag ett grattis redan ikväll. Hipp, hipp, hurra!

Grattis också till Thomas och Nisse som enligt djungeltelegrafen sägs ha vunnit tävlingen hos IOGT ikväll.

Sköt om er nu när jag är på turnering - ett och annat blogginlägg kommer det väl att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback