Mjukstart

2012-11-03, kl. 08.00
 
Mjukstartar bloggandet efter en veckas uppehåll med att tala om att nu är jag hemmavid igen. Efter en fantastisk semestervecka. Fast mjuk och mjuk - vågen visade plus 3,5 sen förra fredagen. Men det har varit värt varendaste propoint.
 
En regnig dag som denna passar det bra att tända ljus och minnas de som inte längre finns i vår dimension av livet. Med mor och far i högsätet förstås -  men också tre goda vänner som lämnat in under tiden jag haft semester; Folke, Sture och Roland. Ni finns i mina tankar!
 
Mer än så här blir det inte från mig idag. Nu ska det tas itu med baksidan av myntet - uppackning och tvätt. Och en liten tripp till jobbet blir det nog efter lunch - ingen baksida precis - längtar nog lite till att ta itu med det som legat till sig.
 
Ha en bra dubbelhelg - som Allhelgona kallades då jag växte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback