Vaken - check!

2013-12-15 - kl. 07.30 - och tredje advent är det. Och jag är vaken - check. Det var däremot inte HV71 igår i matchen mot Luleå - innan det slagit upp sina korpgluggar stod det 5-0 till Luleå - som sen slutade med 5-3.
 
Själv kom jag hem med två förluster i bagaget. Några ynka poängs förlust först mot Vråken för Saras lag och sen för Lisas lag mot Gammelstad. Sympomatiskt var att Antnäs ledde i över halva matchen i båda - men sen motståndarlagen hämtat upp fick de ny kraft och energi. Så är det!
 
Hann med lite bokföring på jobbet först. Känne mig alltid så trygg och nöjd när jag är ikapp med den. Lättare att ta itu med allt annat då.
 
Idag har jag sovit länge - till strax efter sex. Hämtat in DN och karat bort den snö som fallit i natt. Rätt fluffig variant. Så nu är det lite julkortslikt igen.
 
Nu blir det inte mer dator här - för nu ska jag putsa lite här hemma - dammsuga och lite annat. Sen ska jag på julmingel på expen. Och några andra ärenden därefter.
 
Ha en bra tredjeadvent . och släck ljusen när du lämnar rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback