Lägger ner...

2014-06-18. kl. 20.30. 
 
Och nu ska jag bara meddela att jag lägger ner... bloggandet för några dagar. Åkte hem i hyfsad tid ikväll - hemma vid 18-tiden. Men panik!
 
Ska checka in bagaget i morgon - och inser att då måste jag ha väskan med när jag åker i morgonbitti. Först tyckte jag det var en fördel att få checka in torsdag em. Men nu är det som en strypsnara!
 
Men i morgonbitti - vid 4-tiden - är en ny dag. DÅ bestämmer jag vad som ska stoppas i väskan. 
 
Måste komma ihåg att sätta ut kattmatburkar så kusinen eller tant Lilly kan mata kottarna när jag är borta.
 
Blommorna dränker jag i morgonkväll - så de klarar sig en vecka! (Hoppas kusinen läser!)
 
Livet är stressigt! Men jag tror Holland vann. Hurra! Tänker på Els - och mammas Anton från Holland.
 
Tar datorn med till "Mallis" så det blir nog en och annan blogg därifrån. Om inte annat för att klaga på skrövliga kläder. Varför gjorde jag mig av med resestrykjärnet?
 
Vi ses när vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback