Måste berätta...

att i morognbitti blir det inte något bloggande. Ska vara med bilen på "refresh" - eller heter det "reconding". Redan klockan 7.
 
Och ikväll är jag tröttare än trött. Varit i Kalix på styrelsesammanträde. Inte särskilt energiutkramande - men ändå riktigt slut. Åkte en stund till jobbet efteråt - det var väl det som sög?
 
Men allt är väl - och förhoppningsvis stiger jag upp i morgonbitti också - av egen kraft!
 
Nu tror jag att jag bäddar ner mig framför lite fotboll och slocknar. Lite dåligt samvete har jag då jag ser att kusinen klippt gräsmatta - men detta valår verkar det aldrig bli någon tid över. Å andra sidan har hon inga plantor att vårda och ansa. Så det kanske är ok?
 
Goder natt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback