Frös och segrade

2014-05-09, kl nästan 22. - att läsas 2014-05-10 - så ni vet att jag lever - troligen.
 
Just hemkommen från fotboll - Lisa lag Alvik mot Notviken. En skön start på seriespelet. Lika skönt var det inte att vara publik. Genomfrusen - och får inte ta någon whisky dels har jag nog ingen hemma - och dels ska jag köra bil väldigt tidigt i morgonbitti.
 
Det var bara detta jag ville tala om - ingen blogg i morgonbitti. Måste ägna tiden till att se till att jag har tillräckluigt varma kläder för att kampanja i Gällivare och Malmberget - 2 x 2 timmar.
 
Hörs på söndagmorgon - tror jag iaf. Förvisso är jag anlitat till svartaxi - men avgår inte förrän 08.00 då så då blir det nog en stunds reflekterande över ett och annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback