Galen galla?

2014-05-16, kl. 05.00 och idag fyller min barndomskompis Christina precis lika mycket som jag redan fyllt. Det var stort att vara 1 år äldre än henne i näsan två månader då på den tiden.
 
Själv är jag totalt utslagen av vad som kan vara en galen galla. Vaknade igår morse med lätt tryck över magen och lätt illamående. Gick i vågor hela dagen. Fick ett kräkanfall på valstugan så Gerd ledde mig till toan på Smedjan. Hon sprang in och lånade plastpåsar på Lindex utifall..
 
Senare på eftermiddagen fick jag dock kräkas upp en massa gallaktig vätska. For hem och la mig vid 16-tiden - och har sovit sen dess. Vaknat till en något bättre form - men inte alls någon topp sådan.
 
Blir inget skrivande här - för jag ska till jobbet och packa bilen för kampanjande i Kiruna. Nej då - jag ska verkligen inte iväg - men grabbarna ska låna min bil.
 
Själv kommer jag nog ta mig hem till soffan så snart jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback