Valkoma

2014-05-23 - och Desideria har namnsdag. Och Roffe fyller 60. Grattis, grattis!
 
Själv förklarar jag härmed bloggen försatt i valkoma. Nu är det snabba och raska puckar. Och apropå puckar så var matchen mot Vitryssland en av rysarna igår - vi låg under ett tag med 2-1 men det gick vägen till slut. Det är nog sant att blixten inte slår ned två gånger på samma ställe - vem minns inte den katastrofala förlusten för ett antal år sen.
 
Tyresö förlorade i finalen - svårt att glädjas åt en andra plats - som ju trots allt är fantastiskt -egentligen.
 
Fantastiska 31% i skolvalet på Tuna för FP - största parti följt av sossarna med 27%, Ungdomarna är framtiden.
 
Själv hamnade jag på fotboll i Öjebyn igårkväll. Måste säga att jag tror att Piteå kan bättre. En plan där det inte ens fanns vatten så tjejerna kunda fylla vattenflsskorna. Men så förlorade vi också med 4-1.
 
Tvä opnionsmätningar idag - 10,4 är väl värt att nämna. Men lång till 31. Vår man på Tunaskolan har för övrigt adlats intern i FP - T 2 har blivit Sir Thomas.
 
Men i övrigt gäller som sagt valkoma här - ni ser ju om det händer något. Om inte så är det troligt att jag vet att jag lever. Idag börjar vi med kampanj på Smedjegatan 7.30. Expen fram till 14. Sen en snabbis till Kalix för en stämma 
 
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback